04:34
עיסוי זוג

עיסוי משק חקלאי מבוצע בארבע ידיים. שני מעסה באותו זמן עיסוי את הגוף של הלקוח ולעזור לו לקבל את ההנאה המקסימלית. עיסוי זוג נמשך לא כל עוד קלאסי או מרגיע. בעוד מטפל עיסוי אחד לשאת את החלק העליון של הגוף, השני עוסקת ברגליים ובישבון. באופן אידיאלי, אם עיסוי זוג יבצע גבר ואישה. זה עוזר להרגיש את הניגוד החושני של יין ו יאן. עיסוי מאפשר לך למצוא לא רק שיווי משקל פיזי, אלא גם מוסרי.

ברפואה המזרחית בין יין ויאאן צריך להיות הרמוניה. זה מסמל את הטון החיים הגבוהים ואת חוסר בעיות בריאות. בעת העתיקה, עיסוי זוג התבסס על שוויון של מאזן האנרגיה האנושית. גוף האדם הוא אלמנט הרגשות שצריכים להיות בהרמוניה. זכר ונשים של ההיתרים של ההיתרים יסייעו ללקוח לנרמל את האנרגיה שלהם ולקבל הרבה תחושות נעימות.

בכמה תרגילים, עיסוי זוג צריך להיעשות לזוגות נשואים. במקביל, אדם מסתיים את הגוף של אישה ולהיפך. בין זוגות שהגיעו לעיסוי כזה חייב בהכרח אמון. עיסוי זוג יאפשר לחשוף את האנרגיה של שותפים ולחזק את היחסים. במהלך עיסוי כזה, אתה יכול לשכוח את כל הקומפלקסים ואיסורים.

עיסוי זוג

לאחרונה, בסלונים רבים, שירות עיסוי זוג מסופק. העלות שלה גבוהה למדי, אבל זה לא להפחית את הביקוש עבור סוג כזה של עיסוי. שתי בנות קודמות לעשות עיסוי קלאסי של הגוף של האיש, ולאחר מכן הם הולכים לאיברי המין שלו. Ero Masseuses מהר מאוד מרגש גברים, אבל לא יכול להיות קרבה בסלונים. בדרך כלל עיסוי כזה עם שביעות הרצון של גבר באמצעות מעסיונות יד.

המכונות של עיסוי זוגות לא שונה בהרבה מהרגיל. להתחיל עיסוי מאחור. עד כה, ילדה אחת תהיה מעורבת בכתפיים, צוואר ובידיים - השני מטשטשת את השטח של הישבן והרגליים. לאחר מכן, אדם מתבקש להפוך את הגב ואת הבנות בעדינות לעסות את החזה, הבטן והרגליים. עם עיסוי כפול Ero, גברי הסוג תמיד ללכת לסיכום.

חלק מן העיסות יכול לבצע שפתיים עיסוי זכר. גם אם הבנות לא השתלטו על איברי המין של גבר, הוא עדיין יהיה נרגש. אבל כדאי להבין שהאדם יכול רק לסיים מידיהם של מעסה. לא משנה כמה הזדווגות של אדם עם מעסים רצה - זה לא אפשרי.

טכניקת עיסוי תלוי לחלוטין את הרצונות של המעסה. עקרונות עיקריים - משיכות עדינות ומסודרות צריכות לחלופין עם לחיצות קלות. Masseuses לפצות תוכנית משלהם, בהתבסס עליו כל נערה יהיו חובותיהם.

עיסוי, כמו כל האחרים, חייב להתבצע בסביבה המתאימה. בתוך הבית צריך לשחק מוסיקה רגועה ומרגשת. רצוי להיות ארומולמפה ושמנים מרגשים.

למד עיסוי זוג יכול כל בחורה. כדי לעשות זאת, זה מספיק כדי לשלוט בקבלות פנים של הרפיה באמצעות משיכות וללמוד אזורי ארוגני. אתה גם צריך להיות די משוחרר - גברים אוהבים עיסוי שפתיים. נערות ליווי בתל אביב

Просмотров: 6819 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar