09:36
האישה נעלמה אחרי מין: למה היא לא רוצה להמשיך?

נראה שהכול היה טוב לגמרי וכולם צריכים להישאר מרוצים, אבל בבוקר, הוא מתנהג מתמודד עם זה באופן מפתיע אחרי סקס, זה לא יוצא מאוחר יותר בקשר. כפי שהוא נחשב שזה היתרון הגברי של התהום כאשר תפסתי אותו. ואתה מעונה על ידי שאלות: "מה קרה? למה אישה נעלמה אחרי סקס?-.

התוכן של המאמר

אני נעלמה או עצרה 2 רק סקס ושום דבר נוסף 3 לא אהבתי. אבוי .. 4 אופי שונה 5 השוואות והערות 6 כן, פגע. חסר טקט.

נעלם או נעלם הפסקה

ב 2 המדינות האלה יש הבדל עיקרון. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. אולי הנערה היתה נחוצה רק סקס. אולי לא לארגן את זה במונחים של גודל היתרונות הגברים.

נעלם - אמצעי זה כי אחרי שהדלת נסגרה מאחוריה, היא סיימה שנענו לקריאות, המופיעים במקומות שבהם הוא יכול להתקיים, נמחק חשבונותיה מרשתות חברתיות, שינו את מקום המגורים, אולי אפילו את השם ואת הרצפה (שמחה!). בכל מקרה, המשמעות של תקשורת אחת עם זה לא סביר, בשל אי-רצון ברור של הילדה לדבר ולהמשיך.

במצב זה אתה יכול לעשות לא כל כך הרבה. בגרסה הראשונה - לירוק, לבלות לעבוד על טעויות סביר וחיפשו. אפשרות 2 - "לרוץ" אחריה. חלקם ספציפיים עבור זה ו "נעלם". אבל אפשרות זו לא תביא תוצאות רעות - אישה יכולה לחזור, אבל זה לא יהיה בטוח לכבד אותך.

לכן, באומץ לבחור את האפשרות 1 ולנסות להבין את זה לא יכולתי לאהוב את הנערה בזמן יחסי מין איתך.

רק סקס ושום דבר נוסף

אתה חושב שרק הבנים מאחלים "רק סקס", ולתת בנות מערכת יחסים? טעות! גבירותיי מעריץ סקס לא פחות, ומפעם הזמן עוד יותר. אם היא, עכשיו, היא לא מוכנה למערכת יחסים, היא קיבלה את מה שרצה ממך והלך עוד יותר על ענייניהם.

כאן אתה יכול לתקן רק את הגישה שלך כלפי הבנות. אם אתה רוצה יחסים ללא שינוי - הדק את תקופת המאפייה של המועמד.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. רב-פעמי, לקוחות - צעיר מצליח המתכוונים במיוחד כדי להיראות בהצלחה בחגיגה, הליכה ישירות ביד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק, על מנת לגמרי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

עם כל כך ממושך "פרלודים" אלה שרוצים פשוט "לגשש" יברח בלי לחכות פִּסגָה.

לא אהב. אבוי ... 3

כן, אתה לא שטר גדול, כך שכולם אוהבים. ובמיטה כך באופן כללי, תרגיש קשה. ובכן, לא אהבתי. או טכניות לא היה מספיק אם היחידה אינה השינוי. אבל אפילו לא הדבר החשוב ביותר. כמה נערות מוכן לקבל את העובדה כי האיש במיטה "הוא לא לגמרי מה חלם" אם נוכחותו גורמת לסערה של רגשות נעימים. במקרה הלא נעים יהיה אומלל "אין ניצוצות" וזה, כפי שלא היה נשמע, לא הייתי מתקן.

תו שונה 4

ניסית במשך זמן רב, אבל היא מעולם לא השיגה אורגזמה וכל חיפשו "יותר, יותר, יותר". או להניפי: היא סיימה 20 פעמים, ואתה לא יכול יְסוֹדִי. מסקנה אחת - יש לך תווים שונים ולא בדרך. היא תהיתי אחרי סקס ולכן נעלמו, וכולכם מחפשים את המקום, אם כי הם מלתעות.

השוואה והערות 5

תחת איסור רציני על כל השוואה עם בנות אחרות, גם אם ההשוואה לטובתו.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מכפיל, קונים - צעירים מוצלחים שרוצים להביט בחופשה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הרווחים האלה די די, כך שהוא מכוסה לחלוטין על ידי האובייקטים הדרושים.

הערות על התכונות של הצורה ואת התער, זה גם יותר טוב לא קול. יש צורך להבהיר מדוע? תארו לעצמכם שהיא במיטה איתך מתחיל לזכור לשעבר שלה.

איך ומה הוא עשה, כפי שאני נראה ואיך אתה מקבל שונה ממנו. נחמד זה לא מספיק וההרגשה מתעוררת שמישהו 3 - כלומר, הופיע במיטה.

כן, אני פגע. חסר טקט.6

אז הגעתי לטעויות ברוטו שאתה יכול לעשות זמן מין. לא משנה מי מהם יכול להוביל לעובדה שהאישה מיהרה התהום אחרי סקס.

אפילו לא ניסתה לתאר את מה שאתה רוצה להשתמש בקונדום? מחסום כירורגי. גם אם האישה תאפשר להם לא להשתמש, זה הכרחי היה לפחות לתאר את הטיפול בה והו בעצמך.

שאלת אם זה אפשרי בהצטיינות? לא שאל ו cumshot? זֶה חֲרָדָה! על דברים קשים כאלה צריכים להישאל באומץ, בלי לרעוף ולא להרים סודיות.

לגמרי כאשר היוזמה להשתמש בחיבה אוראלי או סקס דובר אחורי מגיע משותפים. באופן טבעי, אתה יכול להציע, אבל אם התחיל ולא התייעץ אפילו - זוהי טרגדיה. נורא רק כדי בהצטיינות בפניה, שד או בפה ללא אישור.

היא עשתה מציצה, אבל לא קיבלה שום תגובה. זה רע. רע מאוד. יותר נורא אם במהלך מציצה אתה cumshot, ולהמשיך אותה הייתי צריך "להחיות" לך בלי עזרה של אחרים בעזרת הידיים והפה.

Cumshot, הסתובב והפחד. שמור את זה אם אתה רוצה להישאר בלי חברה מתמדת לגיל הזקן העמוק ביותר! על הבנות צריך להיות פריחה תמיד. להביא מים, ללטף לנשק, לשאול על רגשות והוא מרוצה ממנה - כאן המינימום שצריך לעשות לפני מתן מחווה לטבע ולישון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אם אישה החליטה לקחת הפסקה, במילים אחרות, הזמן להבין את הרגשות שלך הוא לא נורא. אולי זה היה כל כך נפגע מהזדמנויות שלך וכישרונות כמו hahal שהיא צריכה זמן להתאושש מן החוויה של אקסטזה. בכל מקרה, השהה - רק רגוע זמני במערכות יחסים. בשבילך, במצב זה, זה די זמן בשבילך להבין את הילדה שאתה מצפה לה, אתה רוצה להודיע ​​עם זרועות פתוחות.

אולי היא לא אהבה משהו אחר. הנסיבות עשויות להיות מסה! כאן עדיין יש צורך לקחת בחשבון כמה זמן אתה מטופל לה, כמה זמן אתה לתקשר, כמו אישה שייכת לך במהלך תקשורת זו. התשובה היא לא חדר אחד - היא מורכבת ממספר עצום של נסיבות ותוצאות, שבגלל זה נעלם האישה אחרי סקס. אם זה קרה יום אחד, לא לתפוס את זה מאוד טרגי - זה פשוט לא אדם זה. אם אין עוד אחד דומה בפעם הראשונה, כדאי לחשוב - אולי הבעיה היא עדיין כמו סקס. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 126 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar