17:14
ככל שהמין, פחות הנאה ממנה אתה מקבל?

עוד סקס = יותר אושר? לא מושלם. זה יהיה רע אם לא נבחן את העובדה מאשר את המחקר האחרון של Carnegie Mellone. כפי שמתברר, זוגות להכפיל תדירות סקסית, לדווח על האושר הקטן ביותר והערכה, על הורדת סעד. נִפלָא.

התוכן של המאמר

1 מחקרים חוזרים 2 מספר נגד רכוש 3 עצות שימושיות 4 בוא נלך עם פורנו, והגיע מול 5 האם אתה רוצה להיתפס? תן להם בתמורה

מחקר סותרי

מחקר בעבר כדי לדבר להפגין כי מין מגביר את האושר. ל דוגמה, פסיכולוגים שוודיים ראיינו 16 אלפי אמריקאים, באמצע אשר 76% טען כי סקס תכוף, זה הפך, עושה חיים נשואים ביותר תוסס, שמח וכמה מאיתנו כל הזמן אומר נלהב. פסיכולוגים, כפי שאנו מבטאים, מכון טקסס, לשים את זה בעדינות, שאל 442 בחורים נשים, שואלות שאלה למה הם יקבלו יחסי מין. יש להדגיש את הסיבה העיקרית: "הנאה". והם מוכנים לקבל בכמויות בלתי מוגבלות.

אז למה לאחרונה, סוף סוף, הדו"ח שונה ממחקר בעבר? רַק: בין אם זה יכול לשאול, חוקרים מן קרנגי מלו הם למעשה קח כמה כדי להגדיל איך אנחנו כל הזמן מדברים, תדירות סקסית. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/

נושאים שנעשו 64 זוגות נשואים, קיום יחסי מין לא לנסות פעמים במשך חודש. המכון לפיטסבורג הביט בהם דרך הפריזמה, כפי שרובנו התרגלו לדבר הביתה אושר, תדירות סקסית ורעיונותיהם על חיים אינטימיים. חוקרים חילקו את משתתפי הסקר לשני חצאים: חצי ביקש לשים את זה בעדינות, כדי לגדל את תדירות השיעורים באהבה פעמיים, החצי השני ביקש לשים את זה בעדינות, לזרוק אורח חיים משותף ולשנות דבר. ואכן, קבוצה של אנשים, הנותרים בקצב הרגיל שלו, אמר חוקרים על האושר הקטן ביותר מרגיש מעצר.

מספר נגד נכס 2

איך זה לא היה נשמע כי, החוקרים Carnegie Mellone היו נאיביים עוצרי נשימה: הם השוים תדר מין לאיכות. והיתה טעות עיקרית.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את המצב יהיה חברה יפה.

המציאות היא שכך כי עבור רוב הזוגות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, קצב מין הוא תוצאה של זמן רב ולעתים קרובות, כפי שכולם יודעים, משא ומתן מורכב. האוהבים החדשים ביותר לא, בסופו של דבר, יכולים לשמור את ידיהם אחד מהשני.

אבל אחרי 6 חודשים או שנתיים, התקופה החמה והכבדה מסתיימת, ואת הרוב המכריע של זוגות צריך לנצח עם הבדלים בתשוקות. שותף אחד כמעט כל הזמן מבקש לבסוף סקס יותר מזה, אשר יכול לגרום מחלוקת משמעותית. תשוקות שונות הן הסיבה העיקרית לקמפיין של אנשים לסקסולוגים.

טיפים שימושיים 3

Sexologists יש כמה טכניקות כדי לפתור קשיים שותפים עם פוטנציאל מיני שונים. מה אתה עדיין עושה? 1 זה צריך לעשות צבע כאשר שותפים סוף סוף יש סקס. כדי להשיג כאילו הדדי התקנים, Sexologists מייעצים לתכנון מין לפי תאריכים. בתחילה התכנון עשוי להיראות מלאכותי, אבל זה בסופו של דבר בעל חשיבות רבה עבור חיסול קונפליקט תדר.

אתה רואה מה עוד יהיה סוף סוף לשאוף את החיים במין הארוך שלך? דיונים במיטה עם כוס יין, חיבוקים עדינים ועיסוי הדדי. לפני כמו גם להתפשט, לדבר על איך היום שלך הלך, להירגע. זה יהיה גם לפתוח אתה עבור חושני באותו זמן נלהב.

אם אתה רוצה לשנות מעט את התמונה, אפשרות טובה - סקס בנשמה. מה ברור, המקלחת מרגיעה. המקום הזה, בסופו של דבר, יהיה איך זה לבוא לידי ביטוי, מקלט טוב עבור אלה, מי עובד קשה ומעולם לא רוצה שום דבר, לא לספור מנוחה. לאטמוספירה הרפיה מלאה, להוסיף מעט הפמליה: מיטת משי הלבשה תחתונה למיטה, לשרוף נרות, ומפזרים מחדר השינה לשירותים עלה. הרבה רגילים.

לחפש פורנו, ולהגיע להניפויות 4

כמעט כל רדיפה להיות השותף הטוב ביותר במיטה, נופש לאימון סרטי פורנו, בהתחשב במדגם שלהם של יחסי מין. ב 95% שלהם כל הזמן הוא יחסי מין, ורק 5% להקדיש ליטוף. לֹא לעשות טעויות - בואו שותף יותר lasca וחיבוקים. את המין הטוב ביותר הוא סקס מרושל ומשוחל עם עיסוי של כל הגוף. כך המכונה "עיכוב" מסייע לגברים לנצח עם אי-פונקציונליות זיקפה או למנוע זאת.

רוצה לקבל ללטף? תן להם במקום זאת

אורגזמות בו זמנית, לשים את זה בעדינות, מוקצים כמו ליקויי השמש. אל תחכה לא לחפש את זה.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע העבירו מבט שווא כי למעשה ליווי - זה עכשיו משהו, הוא עצמה, כך, העובדה הזאת היא לשתוק. עם זאת, לעתים רחוקות יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

תן את השותף שלך כל כך הרבה lasoms כרצונך, כך שהוא נתן לך אותם. במין, הכל חייב להיות הרמוני ומשלם. כולם יודעים שאתה הם ידעו שרק 25% מהגברות מקבלות אורגזמות בנרתיק? זה מספיק זניח. כי לקחת את העובדה הזאת בחשבון ולכלול במשחקים שלך גירוי נוסף של הדגדגן.

לא לשתוק על הרצונות שלך היום ללמוד את שפת הגוף שלך בת זוג. כפי שניתן לראות, תדירות המין אינה משפיעה על איכותו, ולכן הניסוי איתו כמה הנשמה שלך. תיהנו לכולם טלוויזיה, אל תמהר לרדת מהמיטה כשיש להם אורגזמה. בדצוקות "הודעות" חיבוק, ליטוף.

הנאה סקסית היא יותר איכות מאשר כמות. ללא קשר לתדירות שלך, להתמקד בהנאה הדדית.

Просмотров: 91 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar