06:02
למה גברים בהצטיינות על הפנים והפה?

יש מספר בלתי מוגבל של שיטות כך לסיים מעשה מיני - בנות מוכנים להחליף למעשה כל חלק של הגוף שלהם - בטן, חזה, התחת. אבל, כפי שכולם יודעים, הפרי האסור כמעט כולם עדיין נותרו את הפנים כולל רות. לא לכל אחד, אפילו החבר 'ה האכפתי ביותר ואוהב, בכל מקרה רוצה לראות איך הגברת שלהם סנוניות או פשוט נהנו איך כולם אומרים זרע של גברים על הפנים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה שווה להבין למה גברים רוצים את זה - למה גברים יהיה בהצטיינות על הפנים והפה?

התוכן של המאמר

1 מה גברים נוהרים? 2 מה Sexologists הם הגים? 3 מה עושה ילדה? 4 לבלוע או לא לבלוע - זו השאלה?

מה גברים נוהרים?אני

In-1, לא רבים כמו השלמה זו יחסי מין, לא סוף סוף משווה את כל החבר'ה של אוכלוסיית כדור הארץ, כפי שאובצאים רבים, אחד. מִישֶׁהוּ הוא נגעל, מסתכל על התמונה הזאת או, לשים את זה בעדינות, זה מרגיש לא נוח בשל אי הנוחות נשים הקשורות זרע בעיניים, שיער או אף. בדיוק איך לא כל הבנות הן בחילה! כמה, להיפך, מאוד אוהב כאשר אדם בהצטיינות על הפנים.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים אשר הולכים להיראות רווחית בחופשה, הליכה ישירות על יד עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

יש לציין כי כולם לא בבקשה כל האנשים יש משלהם העדפות.

החלק, כפי שרובנו התרגלו לדבר, האוכלוסייה הגברית, שנראית נהנית מן הזרע להכות על אדם בקול אחד, כפי שהיה, זה אומר שזה, לשים את זה בעדינות, מספק את הגבוה ביותר מידה של הנאה. זה בושה כאשר אישה בולעת, זה מזה גימורים ברוט. מה, לשים את זה בעדינות, זה יכול להיות נעים יותר מאשר גם לוודא את הרגשות של הילדה "ב תרגול "? מישהו פשוט, באופן כללי, תופס הנאה אסתטית מתמונה זו, מקבל עוד תענוג. אל תשכח את הנפשי הרכיב במין סוף סוף משחק לעתים קרובות את התפקיד העיקרי, ואת סוג של הגברת, אשר מלקק בהצטיינות, בסופו של דבר, חבר לא יכול, בסופו של דבר, שמח!

מה Sexologists הם הגים?2

בהתבסס על אמונות הפסיכולוגים והסקאולוגים. ואכן, בכל פורנו פורנוחה שנייה, אדם סוף סוף cums או בפיו או בפנים. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הבנים מתחילים לומר לחפש פורנו 12-14, מה שהופך אותו קבוע.

אחר הם פשוט לא רואים לא, בסופו של דבר, יכול להשוות, יש רעיון מסוים של יחסי מין, לפיו, בהצטיינות על הפנים או בפה - באופן טבעי. יש צורך לומר מה ברור עבור תעשיית הפורנו, תמונה יפה היא הגורם העיקרי, אף אחד לא חושב על היווצרות של תצוגות שגויות מן הדור הצעיר. סיום המין עם שיטה טבעית מאוד trite ו "לא בוגר", כי ההוראות הן כדי לדבר עם סטיולים כאלה. נערות ליווי בהרצליה

מהצד השני, הפנים הנקבות ביותר העיקרון של הגוף - כדי בהצטיינות על זה, זה אומר שליטה מלאה על הגברת המצב בכלל. זה דבר אחד, בכלל, לסיים בקונדום, ועוד "לסמן שטח "עם הזרע שלו. הכל בבירור יודע כי החבר 'ה נאבקים עבור כוח שליטה זורמת בדם, וזה עוד אישור.

מה עושה ילדה?3

אם כמה בנות עדיין לא מובנות למה גברים בהצטיינות על הפנים ומה לעשות עם זה - האידיאל ביותר, לשים את זה בעדינות, לקחת את זה כמו "פטיש" או תשוקה מינית טיפוסית של שותף. אם פעולה זו היא לא נעימה או בחילה, אז זה לא הכרחי לומר שאומר שזה באמת. הזרע של גברים מעליבים, זה נעשה שווה לעלבון האיש עצמו, זוכר!

המין אינו נדרש להיות מוצק "טאבו", כדאי לנסות למצוא את היתרונות שלנו, או לבקש מניפולציה נעימה בתמורה. אתה יכול לעשות את המשחק הזה - תן לאדם לנסות "מגיע" כזה סוג. הקטגוריה "לא" יכפה אדם עוד יותר תשוקה, פסיכולוגיה כזו של חשיבה אנושית.

מ נקודות חותמנות שמור, עיניים בסיסיות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. בחרה בחריסות, אשר תדגיש את הרמה ותעשה חברה יפה.

שיער ועור ניתן לכסף, ו כאן העין הרירית תגיב לחום דומה על ידי דלקת. לבקש גבר היזהר הוא חסר תועלת, זה לא סביר להיות מסוגל לשלוט על המצב כי כל האחריות מוטלת על כתפי הגברת.

לבלוע או לא, לשים את זה בעדינות, לבלוע - זו השאלה?4

אם נדבר על זרע בולעת, אז הדברים עדיין נוראים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל את רפלקס הקיא וגועל - זה מה שעושה את הגברות לאלץ לברוח לשירותים, בסופו של דבר, נוצץ. אבל זה לא בסדר זה לא לעשות את זה, לשים את זה בעדינות, יש צורך ללמד איך הגוף עצמו בלע, הגוף שלו נבלע במהירות וללא בעיות.

לברוח כמה אנשים חושבים, חדר האמבטיה הוא באמת מסתכל על ההשפעה המכוערת מן הגברת. איך זה לא היה מוזר, אבל הזרע הוא חלק מאדם, כי זה חייב לקחת. מבחינה פסיכולוגית, אדם ביסודו גם לבנות גברת למען זה מוכן כמעט הכל. כדאי לדמיין איך אדם רץ בנפרד Cuniongus פנימה, איך חדר האמבטיה הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, כך שזה מעדיף הלבנה את הפה lightly לא עם סבון. כל האמת, רגשות מגעילים מופיעים?

אם בהצטיינות, זה הפך, יש טעם מגעיל, ואז ביסודו של דבר ברגע של שפיכה להביא חבר עמוק יותר לגרון, כך שהזרע לא פגעה בשפת החיישן. יסוד נ ' Overgrown לא להיות מדוכא!

על ה זרעי תוספות כפי שהוא השפיעו לא רק ברמת הגן של הגורמים המונחים, וסגנון חיים גברים - תזונה, אלכוהול, עישון. זה אפשרי כי גדול יותר לבוא לידי ביטוי, סיבות שליליות, יותר מריר סוף סוף יהיה טעם.

קַיִץ תוצאה, אני רוצה ללמד כי אדם כל הזמן יעריך את המאמצים גבירותיי במיטה. וזה אפילו לא משנה למה גברים, לשים את זה בעדינות, בהצטיינות על הפנים או בפה, העיקר הוא לנסות פתיחת איך אנחנו רגילים לדבר, מין בדיקות לעצמך ואת השותף שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סאני סופי סקס סופי - שפיכה. בתקן, שותפים צריכים להסתיים באופן מיידי - במהלך הרחם של הנשים, הרחם מצטמצם, אשר גדל באופן משמעותי את האפשרות של spermatozoa להיכנס לביצה. אבל בשל היעדר יכולת כזו בשל הסיכון, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אדם מיותר ההריון בהצטיינות על הפנים והפה. כולם יודעים כי תהליך זה מרגש אותם. כזה סופי אומר שהצעיר פגע בגברת למאה אחוז, והיא מוכנה לו לכל דבר. כמעט כל הגברים מעריצים אפילו במין נרתיקי כדי להפריע לתהליך לפני שפיכה ולסיים את הנערה על הפנים, שלא לדבר, כפי שרובנו התרגלו לדבר, ליטוף אוראלי.

Просмотров: 828 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar