16:04
מחפש חסות

עד כה, יש הרבה אתרים מיוחדים אשר נועדו לא רק כדי לתקשר באינטרנט. הם מציבים את הפרופילים שלהם של גברים עשירים שמחפשים בנות אטרקטיביות על תפקיד התוכן. הכל פשוט מאוד: חסות יש כסף, והוא מאחל להם למשהו (או מישהו) להשקיע.

מה צריך להיות חסות?

מצא אדם עשיר ומאובטחת לא קל, אבל גם שום קושי מסוים כאן. העיקר הוא להבין את הפסיכולוגיה של קטגוריה זו של אנשים ולהראות טפטוף של התכה. שבו אתה יכול להכיר את החסות:

  • מרכז כושר
  • המקום הנפוץ ביותר, לביקורו יש צורך בכמות מסוימת. יש צורך לרכוש מנוי לבקר את חדר הכושר, ולאחר מכן לפעול, על בסיס לוגיקה של נשים. העיקר הוא לשאוף להיות טבעי - הגברים על החובה של ציידים עבור הון זר.

  • מסעדות יקרים
  • מקום דומה לביקורו יצטרך סכום עגול. כאופציה, אתה יכול לנסות לקבל עבודה שם לפחות כדי להכיר אדם עשיר תקבלו בדיוק. יתר על כן, עובד כמו מלצרית, אתה יכול לגלות מי בא לכאן לרוב, איזה סכום אדם יכול להוציא על ארוחת ערב רגילה ולא.ד '. אינטליגנציה מוזרה. יש רק מינוס אחד - לאחר שפגש אדם "במקרה" יהיה קשה להוכיח כי זה לא אותו מלצרית ששירתו אותו ביום רביעי האחרון. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

  • אופנה resorts
  • האוליגרכים והמיליונרים אינם יודעים את המילים "טורקיה" או "מצרים". מספיק רק לחפש בין כל היעדים התיירים הסיורים היקרים ביותר - זה יהיה ברור שבו הבעלים של ארנקים עבים אוהבים לנוח. הוראות בלעדיות, סוגים יוצאי דופן של תשתית תיירותית - ברוכים הבאים לחברת מחלקה נציגית! כמובן, זוהי דרך יקרה מאוד - ומי אמר שזה יהיה קל?

  • מצגות, תערוכות, מופעי אופנה ..
  • אחת השיטות היעילות והזולות ביותר. אם כבר מדברים הרבה מידע שימושי, אתה יכול ללמוד על מצגות הקרובות של גאדג 'טים חדשניים או מותגים אופנתיים, ואת באומץ ללכת "לצוד". יש כבר מתנהג על פי הנסיבות - לכאורה להיות בטוח לשאול על התכונות של החידוש האחרון מ Apple ו PR.

    איך מתנהג הנערה?

    זה צריך להתחיל עם העובדה כי "למשוך תשומת לב" ו "חרפה" הוא מושגים שונים לחלוטין. עם זאת, לעתים קרובות מאוד בנות, המבקשים להילחם באדם עם אדם מאובטח, מוכן כמעט מיד לרקוד את ריקוד הבטן. מיני מגונה, החזה הפתוח, בקול רם לצחוק לא מוגדר וטון של תכשיטים חסרי טעם - תמונה כזו תיזכר על ידו בבירור במשך זמן רב, אבל ... בלעדי כמו רגע צומי ומעט עצוב.

    תוכן זה חייב "וו" מיליונר בדרך אחרת, באמצעות כל הקסם שלה ואת הכריזמה. מראה אטרקטיבי, מטופח היטב, אשר גלוי בכל דבר, תחושה מתחרות של סגנון וטעם ללא דופי, כמו גם את יכולת החינוך לשמור על עצמו בחברה - זה תכונות אלה שמבדילים על ידי גברת של מוצא אצילי, וזה לא מתבייש להביא לאור ולהראות עותק בעל ערך.

    לא ייאוש לאלה שהטבע לא הוענק למראה מודל - הזמנים של עוברים יופי מלאכותיים, עכשיו גברים מחפשים יפהפיות טובות טובות עם טבעי טבעי. מניקור מסודר ותספורת, תלבושת נבחרת הרמונית ואביזרים אליו, מרגיש בסגנון הרגלים נובל - הכל יכול ללמוד.

    איך למצוא חסות?

    זה אפשרי באמצעות אתרים מיוחדים שבו גברים עשירים רשומים כמו נותני חסות. אל תשכח את המקומות "הזהב" שבו הם ממוקמים לרוב.

    מבחין "קורבן" פוטנציאלי, אתה לא צריך מיד למהר לתוך ההתקפה - עדיף לחכות קצת בזהירות לחשוב על טקטיקות היכרות. אפילו יותר קשה, כמו מראה, לשמור על אדם כזה. ככלל, אנשי עסקים ואוליגרכים באופן מושלם מבינים את מעמדם כמו גביע חשוב במיוחד, ולכן כל הטריקים של הצעיר יודעים טוב. Unlocked flirty הם מבחינים מיד - זו הסיבה שאתה צריך להתנהג כמו זהיר, כדי לא לדפוק "משחק".

    לפני שתמשיך ישירות לפעולה, מומלץ לראות את הנימוסים של הנשים האמיתיות של גברים עשירים - בדרך זו, אתה יכול לאמץ כמה התכונות שלהם לדמיין את עצמך כנציג של החברה הגבוהה ביותר. אישה עצמית ובטוחה ניתן לראות מרחוק - אנשי עסקים עשירים בהחלט יהיה מעוניין אדם כזה.

    מצא חסות - לא הדבר החשוב ביותר. זה הרבה יותר קשה לכפות אותו להוציא כסף על הבטחת הרווחה החומרית של הנערה ולנסות לשמור על יחסים אלה זמן רב ככל האפשר. אחרי הכל, הזמן הולך, וחדש, צעיר ובטוח צעיר, שאינם מתביישים להזיז מתחרים פוטנציאליים במקום.

    Просмотров: 5194 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar