09:36
סקס אוראלי - הוא לא הלך!

נערות ליווי בקריות

אוראלי מלטס מרגש כל נציג של מין חזק. כן, ועוד נשים צעירות לא נגד איכות גבוהה cunnilingus. הגיע הזמן לדבר על מה שאינו מותאם אישית להתפשט בחברה.

שפה כיף כדי לעזור לך!

סקס צריך להיות epaderie ובלתי נשכח. לכן גברים מעדיפים ליצור קשר עם הנשים של אזור הפנאי למעשה המיני של חלומותיהם? אתה תהיה מופתע ללמוד כי 85% של החבר 'ה לבחור מסך מציצה ו 60% של גברים לשלם עבור ייצור של kunnilingus. סקס אוראלי עדיין מושך, הם רוצים ליהנות אינסופי.

אלה אמורים להביא עמדות לרמה חדשה. אנו מאמינים כי מציצה ו cunnilingus יוצר תחושה מסוימת של פרטיות. במקרה זה, זוג יכול ליהנות סוג אורגזמה חדש לחלוטין. זה רק על סטטיסטיקה 38% של זוגות נשואים באופן קבוע בפועל מין אוראלי. השאר סבור שהוא הלך, לא היגייני וגועל! שמרנות זו השראה מאז תקופה של ברית המועצות, כאשר סקס היה משהו מביש, במיוחד אם היתה שפה.

היום, הכל שונה. החברה מדברת בגלוי יותר לנושאים אינטימיים, אפילו קורסים מיוחדים מאורגנים, ומאפשרים ללמוד את הטכניקה הטובה של סקס אוראלי. אנשים התחילו לשנות את התנוחה, להשתמש צעצועי מין, אבל כמה מין אוראלי לגרום לגוסט מיוחד. למעשה, הבעיה היא בראש!

אישה שיכולת ללטף את גופו של אדם עם שפתיים ולשון, הוא מסוגל לעשות הצלחה מסוימת ביחסים. נראה לך שזה לא היגייני? ואז לעשות את זה רק אחרי כולם מתקלח או אמבטיה. למעשה, איברים אינטימיים אין ריח וחנויות למבוגרים הם בדרך כלל הציע מספר ג 'לים בטעם עבור הצינור.

תנוחה 69 - שיא ​​שלטי

כולם שמעו על Kamasutra ואת ההודעה המפורסמת 69. בסרטים פורנוגרפיים לעתים קרובות להראות איך זוג מתרחק מן הנאה, עוסקת בליטס אוראלי במצב כזה. כל אדם חלום כי לשותף שלו יהיה אומץ יהיה יחסי מין בתנוחה של 69. למעשה, אפשרות זו היא נוחה מאוד sexologists לא בדרך כלל להוכיח כי כאשר הגברת נהנה cunnilingus, הפה שלה רוצה להרגיש נושא. אינסטינקטיבית, זה מתחיל למצוץ את השפה התחתונה או אצבע נקייה, למה במקרה זה לא להחליף את האובייקטים האלה על הפין של האדם הרצוי?

למעשה, נשים לא נפתרות על יציבה זו, כפי שהם חושבים על אסתטיקה. אבל גברים נרגשים להפליא כמו פילגש נחוש על ידי פרסום 69. אוראלי ליטוף לעזור להתקרב. ללמוד את הגוף של השותף, כך שאתה יכול להיות פילגש טוב יותר, שממנו אתה אף פעם לא לרדת.

האפשרות הפופולרית ביותר היא להיות כאשר הנערה ממוקמת על הדף, אז אתה יכול לשלוט בפין החדירה בפה. אם המשקל של השותפים הוא גדול למדי, עדיף להתיישב בצד. עם תרגול קבוע, ניתן להגיע לאורגזמה סימולטנית, תחושות אלה לא ניתן להשוות כלום.

Просмотров: 102 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar