09:58
סקס ב Centurge: חיים יפה או חיים בלתי נסבלים

יחסי מין בימי הביניים באופן טבעי היה מקום, אבל צורתו היתה בהגשמה של אנשים מודרניים, הודות לכללים ומרשמים של אנשי דת בתחום היחסים של גברים וגברות.

התוכן של המאמר

1 wakhatalia ו dionysian המסתורין 2 כללי התנהגות של נשים במיטה עם בעלה 3 ביטוי של אהבה אדיבה 4 נאמנות של בני זוג וחגורות של נאמנות 5 אורחים אורחים 6 תנוחות מותרות וסוטיות במין 7 סוגים אחרים של מין 8 סדום או הומוסקסואליות 9 זנות פורחת, וככל שאתם כל הזמן אומרת בתים ציבוריים 10 דילדו ו צעצוע סקסי 11 Gulfik Hypertrophored - מחווה, COC אנו מביעים אופנה מימי הביניים 12 אמצעי מניעה 13 גירושין 14 חוק האל והרסיס 15 מי דרקון שיר סביב הכללים?

ימי הביניים סוף סוף גרוע ביותר, כמו רבים חושבים, את פרק הזמן מאז הסוף v ב. עד XVI ב. בראש, התמונות של אבירים אמיצים וגברות בית המשפט המטופחות מופיעות כאן, המקרים שלהם עטופים בצעיף של רומנטיקה ואהבה. אבל לא מספיק מי יודע כי ימי הביניים הוא גם המכונה גם כולם יודעים, בזמן שחור.

באותו זמן, הכנסייה וכיצד התרגלו אנשים להביע, הביצוע הקדוש הפריע לענייני החברה, וכפי שאת מתבטאים, אדם נפרד, כלומר. הכנסייה הורשעה, כפי שכולם יודעים, האף שלו, אפילו, כפי שכולם יודעים, יחסי מין בין בעלה לאשתו, אם כי בימי קדם אי אפשר להודיע, שהיה נהפוך הוא, אבל עדיין החופש של Miryans, ובכן, האצולה נעשתה בזמנים יותר.

Vakhatalia ו dionysian mysteriiiii

ימי קדם אופייניים כמעט לכל המדינות והעמים, כפי שאנו מביעים, נוכחות של כמה אלים לפולחן, בעוד ברומא הישן ויוון מספרם היה בערך כמו רובנו התרגלו לדבר, אבל גם את השמות מהם פשוט שונה. מיתולוגיה יוונית עתיקה עשירה בסיפורים שונים - אגדות עם הדמויות הראשיות של אלוהיו עצמם.

הקשתות הסובייטית ומידע פגום הולידה למסקנה שווא שהליווי הוא משהו שערורייתי, הוא על מה לדממה. רק לעתים נדירות מי יודע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אנשים מעטים יודעים על המלחמות שלהם, מנצל ואהבה הרפתקאות, כולל שימורים של זאוס.

מידע נוסף על איך הם קיימים יחסי מין בימי קדם, אתה יכול לגלות רק במאמר שלנו עוד יותר על הקישור!

אלוהים dionysis הוא פרי של אהבת זאוס, כמו שרובנו התרגלו לדבר, גברת המוות, ראוי כמה אנשים חושבים, תשומת לב נפרדת (במיתולוגיה רומית הוא ידוע בשם Vaca). בעונת האביב, מסודר חגיגה לכבודו, כפי שהוקם להיות לידי ביטוי, חג המולד, רעיונות וקרבנות של בעל החיים, שבו חי דיוניס לחייתו שלו.

כי דוניזה היתה אלוהים של יין ומהנה, ואז יום חגיגי, זה הפך לשתות כמות עצומה של יין, גם להשתתף ולתת מצגות לספר על חייו של אלוהים, דילול שלו ואת תחיית המתים. רעיונות כאלה נקראו תעלומות דיוניסיאניות או ושנליה, מאוחר יותר, המילה הזאת לא היתה בשל התנהגות הקהל עצמה במהלך החגים.

בשל כמות היין שנחפרה, מצב הרוח הכללי של הקהל, הערב הסתיים באופן מסורתי עם אורגיה אוניברסלית למסורות מחווה ותשוקה של האלים. במילים אחרות, דברים קורים בין, כמו שכולם אומרים, גבר הגברת, למרות שהם היו במובן מסוים, זה לא נשללה סופית של משמעות כלשהי הרומנטיקה. יש להדגיש את העובדה כי המטיפים הנוצריים לא הצליחו לחסל את המסורת הזאת וביום זה - חלק מהדהדות שלה ניתן לטפח בבולגריה וצפון יוון.

לא נפלא כי עם הגעתם של הטבילה, נציגים אז עדיין האמונה האחרונה ביקשה לאסור איך כולם אומרים, פעולות כאלה, כי הם הסתיים לעתים קרובות באורגיה אוניברסלית. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך, אבל המשמעות צריכה להימצא לא רק במוסר הגבוה ביותר של האמונה הנוצרית. ואפילו לא צריך להגיד כי אנשים שנשללו איך להגיע, אורח החיים הרגיל, מאוימים, לאחר קורבנות ותקנות, פשוט הצליח על ידי בובות.

עם הגעת הנצרות, חיי האנשים החלו להשתנות באופן שווה. הכנסייה, הכנסייה, כל עוד ניסה באגרסיביות, בכלל, כדי לשלוט על החיים, כפי שנקבע על ידי הים הרגיל, מה שהופך את העניינים האישיים שלהם במשפחה פשוט בלתי נסבל, וכמעט כל החוקים והמרשמים שהוכנסו על ידי הכורים של אלוהים היה פשוט מצחיק, אם לא סוף סוף להודיע ​​על עצוב.

הצניעות החלה להיכנס לאופנה, וכל טריקט ניגן לראשונה, וכתוצאה מכך ונעניש קשות. בכללים שלהם ועונשים, הכוהנים היו מכוסים בכוונות טובות, וכשהוא הוקם להיות לידי ביטוי על ידי כתבי הקודש, בהתייחסו לעובדה כי מריה, אמא ישוע, היתה בתולה, ולמה וכל הבנות צריך להתנהג כל כך הרבה - צנוע וביישן, אפילו במיטה, בדרך כלל, עם גבר לא אהוב.

כללי התנהגות של נשים במיטה עם בעלה

במהלך ההזדווגות עם בעלה, האסורה בן הזוג לירות, איך אנחנו מביעים את חולצת הלילה, זזים, קולות.

במקרה הלא נעים, היא יכלה להאשים אותה בקלעים, שריפה וקשרים עם שדים, ואני יכולתי אפילו לעשות את זה, אם היא עייפה ממנו. יש לציין כי במקרה הטוב היא חיכתה לבושה אוניברסלית, בתשובה ולגורלם של נזירה במנזר לכל החיים, ובאש הגרוע ביותר. נערות ליווי בחיפה

זמינות של כתיבה בימי הביניים, מאפשרת לבני זמנים להכיר בעניינים משפטיים שהובילו את הכנסייה. לדוגמה, החומרים של הדאגה במקרה הראשון במיוחד את התנהגות של בן הזוג במיטה. אם לזמן קצר, בן הזוג חזר הביתה על ידי ציד, שם הוא עורר את בן הזוג שלו בצורה המתאימה המומלצת על ידי הכנסייה, ולמחרת בבוקר מצא שהיא מתה.

והוא היה מת בזמן ההזדווגות. הסיפור הזה הזדעזע בהלם של אבא וחברי בית המשפט, והכנסייה גם ריכך את הכללים, ומאפשרת לנשים, לבסוף, לשרת מעת לעת סימני חיים בתהליך האמצעי. ואכן, ייתכן שיש סיפור ובדיוני, אבל יש רמז.

באופן כללי, איסורים מיניים, כללים ותקנות לחדור סוף סוף לא רק את ימי הביניים, ואת כל ההיסטוריה של האוכלוסייה של כדור הארץ. מדענים, הוגים, כוהנים ומחוקקים, כולל ימי הביניים, כתבו את ההרים של "Labors" כדי להבהיר בני תמותה, כאשר, עם מי ולמה שאתה צריך לשבת במין.

באותם ימים, כפי שאנשים התרגלו להביע, חייו האישיים של הלוח היה תחת שליטה שאינן כיתה של אנשי דת, וכיצד אנשים היו רגילים להביע, כל גילויי של אכזריות צמצום מילה אחת - מנות כי לעתים קרובות נתפס כמו נהגנו לדבר, עונש המוות.

הכוהנים חוו התלהבות בלתי מתפשרת, כפי שחושבים רבים, את חייו האישיים של הזרה, הם התעניינו כמעט בכל הניואנסים שלה שנרשמו בקפידה בספרים האחרונים במהלך פעולות שיפוטיות. באופן ספציפי, הודות לכך, מדענים כרגע יש רעיון קצר של החיים של אנשים בימי הביניים ואת מקום המין בו.

ביטוי של אהבה אדיבה

הוא פתוח, באופן כללי, כדי להראות התלהבות מינית למטרה של תאווה אסור על הכנסייה, אבל הכנסייה אפשרה כי אהבה ומין יש דיכוי משותף.

אהבה מזויפת, זה הפך, לשקול את הביטויים של הרגשות של האביר לגברת הלב, עם כל זה האביר חייב בהכרח להיות ללא פחד, ותולה היא envertient. הגברת יכולה להיות נשואה, אבל עם כל זה, כמו שאנשים התרגלו כדי להתבטא, את בן הזוג שלה, אסור לפתוח את רגשותיו זה לזה. זה לא סוד לאף אחד, כפי שכולם ידועים, להחליף את העיניים או על ידי מחוות, עושה רמזים של הדדיות.

נאמנות לבני זוג וחגורות של נאמנות

הכנסייה התכוונה לנוכחות של יחסים של בני זוג בלבד בנישואים לגיטימיים. ייתכן שהבנות והאקסטרמניות, כפי שהיינו מדברים, נענשו מינית, מעת לעת, כפי שכולם יודעים, עונש מוות או תשובה ארוכה בכנסייה. בתפקיד התובע, השופטים והעונש ביצעו את הכנסייה. במסד הנתונים של החוק טמון לא רק את העיקרון המוסרי. רק בזכות הנאמנות הנישואין, נציגים של אצילות ומלוכות יהיו משוכנעים כי ילידי ילדים הם באמת הרוכבים שלהם.

בתחילה, הפונקציה העיקרית של חגורות נאמנות כללה יכולת אונס קושי של הגברת על ידי שודד במהלך הנסיעה. עם הזמן, כביכול, היא ניצלה את חגורות נאמנות לנשים במהלך היעדרותם במסעות צבאיים או במסעות.

הוא היה הבסיס עם הטירה, שסגר את אזור המפשעה של הגברת כדי לא להוציא את האפשרות לחדור לאדם אחר, עם כל זה היו חורים ליציאה הטבעית של סחורות החיים. היו לעתים קרובות מקרים שבהם בן הזוג עזב את ביתו לנצח, ובאותו זמן התברר בן הזוג, באופן כללי, להיות במצב. במקרה זה, ככלל, היה צורך להסיר את החגורה בעזרת המאסטרים של מקרה נפח, עדי ראייה, כמו גם כולם יודעים, נוכחות לא כלילית של נציג הכנסייה.

זה עדיין מתייחס לחקלאים, הוא ברור באופן אמין כי בבריטניה בימי הביניים היה חוק הלילה הראשון, לפיה, האדם הסמכותי שבבעלות הארץ עם הכפרים וההתנחלויות היתה ההזדמנות הראשונה "טעם "אשה צעירה. מה הכנסייה על תקריות דומות היו מודעים.

לילה אורח

אז זה סוף סוף להימנע מבלבול בחיי הבית שלי, בגרמניה ושוויץ היה מנהג, לפיה החתן האפשרי עבר את הבחינה על "כוח הגבר". הכל התחיל עם העובדה שהוא עשה את דרכו אל האהובה שלו והוביל את השיחות איתה, אשר מאוחר יותר צומצמו ליחסים המיניים האומללים. אם הגברת היתה בהריון, אז החתונה שיחקה.

הגיע הזמן שאני יכול להיעלם, אם שותפים החליטו שהם לא ייכנסו זה לזה. מעניין כי "בדיקות כאלה" היו סוף סוף מתמשכים לא רק במשפחות היומיום, ובינתיים של המלוכה ואצילות.

מותר וכיצד לבוא לידי ביטוי, תנוחות סוטה במין 6

הכנסייה הכתיבה למרים שבהן הם זקוקים לתנוחות לקיים יחסי מין. לא משנה איזה תנוחה, לא לספור את "המיסיונר" היה רשום חטא ואסור על ידי הכנסייה. אבל לטובת אף אחד ולא הריקנים הורשו ב -4 תנוחות נוספות, שהונחו בסדר גודל של חטא:

מִיסִיוֹנֶרִי; בצד; יְשִׁיבָה; עוֹמֵד; שטר כסף.

חידושים כאלה, כאמור, היו מודלקים למען האצולה והעשירים, כי לעתים קרובות הם היו מעונים על ידי השמנת יתר ועם יחסי מין עם אשתו בעמדה המיסיונרית האלוהית לא נראה סביר. הכנסייה לא יכלה לשלול את הסובלים של היכולת להמשיך את סוג והלכתי לפגוש אותם.

סוגים אחרים של sex7

בתקופה של ימי הביניים, ליטוף אוראלי ומין אנאלי, גם אוננות לא הורשו לא מותר בכל מקרה, כי הם לא הפכו את התפיסה, אבל בסופו של דבר, זה אומר גם את הלידה של ילדים, אשר, לדברי הכוהנים, היה חייב להיות הסיבה הסבירה היחידה לטובה, כמו אנשים רבים חושבים, גבר וגברת. המפרים נענשו בכעס.

סדום או הומוסקסואליות 8

מתייחסים לכנסייה ליחסים הומוסקסואליים, חלה חריגה, נחשפו חוקי החוק, כפי שרוב יזחי התרגלו לדבר, קארה רצינית ואיבדו את חייהם. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל סטייה כזו נרשמה גם על ידי שיעורים לא רווחיים וזרים. Humanwear במאות XII - XIII. נשרף, היו כפופים לאופן שבו כולם יודעים, לעינויים שונים, ניתן לגלות שדים ואכילת חטאים.

יתר על כן, יש אישור, כפי שכולם יודעים כי המלכים ונציגי האצולה כללו לעתים קרובות קשרים הומוסקסואלים. לדוגמה, לורד "ריצ'רד אריה לב", בזמן הנישואין עם ההורה שלה, לקיים יחסי מין עם אחיה.

נוכחותם של קמפיינים צבאיים לא הורשה, אך נציגי הפקודה, האבירים, מצאו דרך מחוץ למצב - לקחת איתם את הלגראות, ואילך לא רק איך רובנו רגילים לומר, ואפילו פונקציה, ו סקסי עדין של בעל עצמו.

בזהירות על מה סדום יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

פריחת הזנות, וכפי שאנשים רבים חושבים, בתים ציבוריים 9

זנות בימי הביניים היתה מתמשכת לאורך כל הדרך. לדוגמה, אפילו בסחפים מלוצ'ן, נציגי המקצוע הישן הזה עבד, אשר גלישה בסתר לא עובד איך לעבוד. הם יכלו פשוט לנצח אותם, לעסוק, להאשים, ואפילו סוף סוף להרוס.

השני היה המצב בעיירות שבה הוזמנו ההבלטים באופן אנונימי, בלי לחשוף את שמותיהם האמיתיים. המבולבל יכול לעבוד ברחוב, שם הלקוח יכול להיות, כפי שכולם אומרים, לפחות מה Passerby, את השאר, עובדים מיוחסים יותר, הראו את המין המיניסי שלהם, כפי שכולם אומרים, בתים ציבוריים.

בימי הביניים, התרגיל של זונות לא, לשים את זה בעדינות, הוא נידון, כי על פי הכהנים רק מלאי, יכול להציל את החברה מפולת סקסית, אוצרות וגברים.

כמו כן, ראוי לומר כי רוב בתי הציבור, כפי שהיו, ימי הביניים אירופה, סוף סוף היו במחלקת הכנסייה, ניתן לשלוט על שמירת המסגרת המוסרית שלהם. בנוסף, הכנסייה קיבלה שיגורים טובים מעבודתם של בתי הסובלנות, ולכן לא מיהר לסגור אותם.

דילדו ו צעצועים סקסיים 10

בימי הביניים, על פי הנתונים הנותרים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ספרים חוזרים, הגברות השתמשו באופן פעיל faliemitators או נושאים דומים שלהם. זה אפשרי של שם מסוים הם לא היו עד לעידן של הרנסנס.

בדרך כלל, מראית עין של איברי המין היה עשוי עור עם מילוי שונה. בגדלים של פאליימיטורים, כמו אנשים רבים חושבים, לא היו גדלים ברורים, הם התכוונו לחטא של הרצון של הגברת.

Hypertrophied Gulfik - מחווה ימי ביניים

בימי הביניים היתה אופנה בחבר'ה, אשר הכנסייה לשים את זה בעדינות לא רצתה. עור Gulfik או בד ממוקם באזור המפשעה על בגדים, קבוע עם סרטים או, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, חגורות עור.

הוא היה מלא נסורת או סמרטוט, הוא לא מילא תפקיד שימושי, והדגיש זכר זכר, אבל פירושו גברים מיניים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בעולם המודרני, את היופי של אלמנט כזה של הארון יכול, באופן כללי, הוא התבונן כמו מפוקפק, ככל שהוא נראה כמו זכר שנבנה, כמו שרובנו התרגלו תגיד, הגוף המיני במכנסיים.

Gulfiki נאסר על מקומות ציבוריים, אבל הגבול הדומה לא חל על המלכים, שטרן וחצר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה נשמרים רבים, כפי שמביעים רבים, שעברו עם מין בחורים בבגדים, תכונה בלתי נמנעת, שהיתה גולפיק.

אמצעי מניעה

כל מה שמנע את התפיסה הטבעית של התינוק, ובמיוחד אמצעי מניעה מעולם לא אישר על ידי הכנסייה. באותם ימים, הכנסייה נכבשה על ידי דיג סדום, אוסף של הזרמים eklauses לביצוע, כפי שאנשים התרגלו לסבול, רק כאן בשאלות של היחסים של גברים וגברות, ובכן, ובעצמו הוצאות להורג. לכן, אמצעי מניעה היה רשום גם עם misdeed לא משמעותי, אם חטא.

גירושין13

גירושין, בדרך כלל, בימי הביניים, אף אחד לא עשה, זה לא התקבל. הסיבות היחידות לגירושין הנישואין היו מותו של 1 בני הזוג, או את הנפט המינית של גבר (אף אחד לא יכול להתקשר לגברות פריגיד, כי כולם, לבדם, שכבו במיטה במיטה, אשר היה סוף סוף רשום, כפי שכולם יודעים, נורם).

כדי להוכיח את התפקודיה המינית של בן הזוג שלו, הזמין בן הזוג הכנסייה ואת הנשים בצורת "הכנסייה המוסמכת של מומחים" באזור זה. הם למדו בדאגה, כפי שכולם יודעים, את הגוף הגברי, הכריחו את הזוגות סוף סוף נוכחות בנוכחות הקהל, בדרך כלל איש הוכר כראוי, חסר אונים. לשים לב מה עוד היה!

זוקון של אלוהים וקישוט 14

ברכב של כללים מוגבלים ואסורים שהוקמו על ידי שרי הכנסייה במריריאן, יש מספר חוסר עקביות, על פרשנות שונה ליתר דיוק למילים בודדות של האוכלוסייה. זה עובר בעצמו, הוא עסק באופנה, את הזכות, כפי שאנו מביעים, את הלילה הראשון, כאשר, על פי קאוני הכנסייה, אישה היתה צריכה להגן על עצמו על בן זוג לגיטימי, ולא לדוד על סוס הרוונה.

שכתב את הקשת הדרקון של הכללים?15

בזמן הנוכחי, יש תצוגת עולם מדויקת, כפי שאחד מאיתנו התרגלו לדבר, סקסולוגים ופסיכולוגים מודרניים, כי הכתיבה וההכונה של כללי התנהגות מטורפים ביחסי מין, היו עסוקים, רק אנשים עם נפש לקויה , נטיות סדיסטיות, כמו כולם יודעים את כל מגוון הקומפלקסים.

המצאה, גם התגלמות בחייו של קשת, כמו רבים באים לידי ביטוי, כללי הכנסייה ביחסים בין גבר, כפי שאנו מבטאים, הגברת, הנזירים היו עוסקים בו הם לא הורשו, בסופו של דבר, להתחתן, ו אלה היו עושים עם הגברת. הם הובילו את אורח החיים הסגור, מטרתם היתה לטהר את נשמתו, גם מקלחת של שכבות מעת לעת, אפילו לעינויים.

באופן ספציפי במקור התשוקה שלך, הגברת, הם עשו קצת קצת אם השבר השטני, אשר בכל האמצעים, באופן כללי, רוצה לעשות אדם בפוכין של ניאוף ו fornica, אם כי אולי, אולי, הם לא יכלו להיות משם איך לצאת מהבידור הבכי אנחנו כל הזמן מדברים עם אחד היופי, אם נוכל לעשות את זה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זה בטוחות כי הם עשו כללים draconian עבור laity, כפי שהוא הפך, לומר "לא אנשים לעצמם לומר.

היסטוריונים ופילוסופים, כל כך, בסופו של דבר, נוטים לעובדה שהתקופה של ימי הביניים היתה עומדת, התקדמות ככזה לא היתה, כפי שכולם יודעים, טכניים, ולא במרחב המדעי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה נפשית לא קל. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור גבר אסקמנטל, כי זה ידגיש את הסטטוס יעשה חברה מצוינת.

כל מיני עדויות של דברים טריוויאליים למדי לאנשים מודרניים של דברים, כך לדבר נדחה על ידי הכנסייה, והתיאוריסט הוכר ככופר וחשף לעינויים של האינקוויזיציה הקדושה.

עם זאת, חששות את התחום החברתי והמין בימי הביניים, ואז הכנסייה לא רק לא עוסקת בהתפתחותם, והוא החזיר אותם למערכת הפרימיטיבית, כאשר ההזדמנות של גבר והגברות נעשו רק.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

לאנשים יש סקס בכל הזמנים. אני חייב לומר שאני לא מתרגל את האינטימציה עבור הנאה. בעבר, סקס היה המשך מהסוג - אף אחד לא באמת חשב על העובדה כי זה אפשרי מזה בסופו של דבר, כדי לקבל הרבה הנאה. ורק עם הופעתה של אמצעי מניעה התברר כי אוכלוסיית האדמה, לשים את זה בעדינות, רוצה להיות מסוגל לקיים יחסי מין בהנאה בלי לחשוב על השלכות מיותרות. ועכשיו יש לנו כל כך הרבה טכניקות שונות, מינים ופרקטיקות intima, אשר רק עיניים פיזור! מהו מבחר של צעצועים מבוגרים. אנחנו יכולים רק לנסות ליהנות וכיצד להרחיב את גבולות הנאה!

Просмотров: 93 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar