17:24
טעויות דאם במיטות שצריך לסיים

סקס יכול להיות אחד ההנאות הנעימות ביותר בחיים. שיטה להירגע, להיפטר מתח, להתקין עוד יותר עמוק וניקוי חיבור עם שותף ... כן, רק נחמד לך לבזבז זמן.

התוכן של המאמר

1 למעלה - שלוש עשרה גבירותיי במיטה

אבל בשל העובדה כי הנושא של המין הוא שפורסם מאוד והוא קשור סטריאוטיפים רבים וציפיות גבוהות של שני השותפים זה לזה - גברים, וגברות לפעמים לעשות טעויות שהופכות יחסי מין אפילו פחות נעים להם. איזה סוג?

למעלה - שלוש עשרה נשים ב Bed_8212_13

לא לקרוא את מה שהם רוצים. אחת הטעויות העיקריות ביותר.

או מפחד להעליב בחורים. הצדק למען, הם באמת מכה לעתים קרובות, ואת הגברת קל יותר לסחוט את שיניו לסבול מאשר להרגיע את התולעת.אחרת, העובדה היא כי יחסי מין צריך להיות מאומן. אנחנו צריכים לדבר על סקס. נערות ליווי באילת

תראה איזה סוג של דבר. סביב המין בחברה הניף טון שלם של ציפיות. סקס נחשב לביטוי הגבוה ביותר של אהבה, רבים בתת מודע או במודע מאמין כי "אם הוא / אותנו אוהבים אותי אחד עם השני - אנחנו בהחלט צריך להתקרב זה לזה במיטה", "אם הוא אוהב אותי - הוא חייב להבין את עצמו, כמו אתה צריך איתי ".וגברות רבות בדרך כלל לא יודעות איך הם צריכים, כפי שהם אוהבים ונחמדים.

הוא לא יבין שאתה שונא את סרטי האימה ולהעביר קומדיות אם אתה לא יכול לספר לו על זה, והוא גם חכם, שאתה מעריץ כאשר אתה מנשק את הצוואר, ושונא את זה כאשר אתה גדל פטמות כמו ידית מהרדיו.

כי אם אתה לא רוצה סקס רע - לא לבלבל, באמת אומר שאתה צריך. תגיד לו, לבקש ממך לעשות משהו ולהגיב במיוחד וחושני כדי להדק את furror.

אם הוא עושה משהו שהוא לא נעים לך וכואב - אני מיד מספרת על זה, בעדינות (אחרי הכל, סקס הוא כדור אינטימי, לפגוע האדם כאן קל יותר), אבל אסרטיבי.

ואז, עם הזמן, תלמד אינטראקציה במיטה, זה ילך איך אתה צריך ליצור קשר, כך שזה היה מושלם בשבילך, באופן טבעי, אתה תהיה לשלוט בו. ואת המין יהיה שווה טוב יותר וטוב יותר.

ואם השותף שלך הוא זועף דוגמאות לומר איך לאהוב אותך, או (במיוחד!) לבקשת משהו כדי לסיים - לחשוב על זה יש צורך בשבילך בכלל. אם הוא trtests את הצרכים שלך ואת הגבולות האישיים במיטה, אז איפה ערבות כי הוא לא יעשה את זה בחיים רגילים?

להעמיד פנים שהוא מאוהב, אם כי זה לא.

אתה יכול לקיים יחסי מין בלי אהבה. אם אתה במיטה - זה לא אומר שאתה תבלה יחד את שארית החיים. להיות כנים עם השותף שלך להתחרות על מה שאתה מצפה מן היחסים שלך ומה הם מתכוונים לך. אין צורך לתאר גם אדישות כאשר הכל שרה מאהבה, ולא אהבה כאשר לא אכפת לך כללי.

מתאר אורגזמה.

נשים רבות לעשות את זה. הם יכולים להיות מודעים: גברים ברוב המקרים מלמטה של ​​ליבנו נעלבו כאשר הם מבינים כי הגברת שלהם לא לגמור איתם. זה סמן כל כך של גבריות: כן נכנסתי אליו באופן בלעדי, וגם יש לה קצף קטן מן הפה! כן, הדימוי של האורגזמה יכול לרפא את ההערכה העצמית. אבל - במחיר של ההנאה שלך ואיכותי סקס. אתה בטוח שזה שווה? ואם האיש שלך הוא כל כך שפך על החדשות שאתה לא מסיים ולא הולך לעשות משהו עם זה (ואם הולך, אז עם סוג כזה, כאילו זה עושה טוב מאוד) - אתה בטוח שאתה צריך בחור כזה? בים, מלא דגים אחרים, אתה יודע. נערות ליווי באילת

להיות מאוד ביישן.

עבור katulhu, שמש! אתה גם מבוגרים, אתה עוסקת בענייני מבוגר מאוד (למבוגרים בלבד לשלם מסים), שניכם כבר עירומים בסופו של דבר! מה לבלבל? אם אתה רוצה אותו - ספר לי על זה. אם אתה שמח - להראות את זה. אם אתה רוצה לחוות משהו חדש - להציע את זה. סקס הוא מגניב, נחמד, לפעמים אפילו מצחיק, ולא סיבה. זה תענוג, זה כיף, זה אהבה. לשעשע, וכמו בשיר, לא לבלבל.

הרבה חושבים.

כאשר אתה כבר שכבת במצב אופקי, זה כמעט נכנס לך, כל מחסנית המוח שלו על רמת המפשעה ... זה לא המקום הטוב ביותר וזמן לשוחח על היחסים שלך. או לארגן מושב של פסיכואנליזה, מנסה להבין איך הרומן שלך קשורה לעובדה שאביך לא לקח אותך לדוג בילדות. או לזכור מה אתה רוצה לשנות את הטפט.

ברצינות, זה הורג את כל מצב הרוח יכול להעליב את החבר שלך. ובכלל, אם המין שלך הוא כל כך חמוץ, כי אתה חושב על טפט לדוג במהלך זה - זה מתאים לך לשנות משהו במיטה.

מצא תחתית כפולה.

אם הוא נשק לך Zain - זה לא אומר שהוא משתנה לך. אם הוא הציע Doggi סגנון - זה לא אומר שהוא לוקח אותך כמו חתיכת בשר ולא רוצה ליצור את הפנים שלך. אם הוא מעדיף סקס ב - Semit - זה לא אומר שהוא לא אוהב את הגוף שלך.

בִּיוֹשֶׁר. בֶּאֱמֶת. רק סקס. רק גבר, גברת ובילוי נעים.

לספק את שאיפות הילידים בישראל היסודי, במקרה שאתה ילדה אלגנטית מרוסיה. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5000 $.
נערות ליווי באילת

פסטרות ואבות, באמצעות תהליך פיזיולוגי, רגיל ויפה של הנאה הדדית. אף אחד בעולם לא ייתן ברגע זה של רמזים עדינים ומשמעויות כפולות, אם כי. הם חושבים על חבר כרגע. ליתר דיוק, באופן כללי, לא חושב.

לא יוזמה.

הוא האמין כי הכל חייב לעשות גבר. קבל מכיר, קשירת התכתבות, להזמין תאריך והציע סקס.אקסטרים ייחודיים של הקטגוריה הגבוהה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

לדאוג איך אתה מסתכל.

אז הנה: לא, גברים לא רואים כי השערות על הברך שלך. ואת כתם הלידה לא רואה. ואת מילה מצפונית, לעזאזל זה לירוק על צלוליטיס. כל מה שאתה צריך להירגע, לסמוך עליו, להיות בטוחים האטרקטיביות שלך ולקבל הנאה.

סקס לא נראה כמו פורנו. חייהם של אנשים לא אוהבים מודלים באינסטגרם. וזה, לעזאזל, מעולה.

לא קיום יחסי מין במהלך הווסת. הוא כל כך נעים כמו לפחות באיזו שעה! והוא יכול גם להקל על עוויתות ולעשות מצב רוח טוב יותר. לְמַהֵר. הוא האמין כי גברים צריכים רק להיות מכוסה ולעשות יחסי מין מסוימים. אז, זה לא. רבים מהם כמו פרלודים איטיים, נשיקות, מגע, גירוי הדרגתי בדיוק כמו בשבילך. להיות שקט - לא לגנוח ולא לתת להבין את מה שאתה אוהב בשבילך. אף אחד לא מתחייב אותך להיות שחקנית פורנו, כמובן, אבל 99% מהחבר'ה מתברר כאשר בן הזוג שלהם הוא נאנח, הוא מוחל על התנועות שלו, עושה משהו שהוא יכול להבין: זה מצוין. ואתה יכול לדחוף אותו ללא הרף למה שאתה אוהב בשבילך.

ישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים הבעלים של המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל הבין במלואו כי אסקוגר פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה VIP בכיתה הוא אינדיקטור של מצב ציבורי.

קידום אימון. לעשות מציצה עם סוג כזה, כאילו אתה הציע ללקק דלי מרושע. אם אתה לא אוהב לעשות מציצה בשבילך - עדיף לא לעשות את זה באופן כללי, מה לעשות עם סוג זה, כאילו אתה עושה feat ו לטובת טובה. לא רוצה - לסרב. ואם האיש הצעיר שלך לוחץ ומתעקש - תחשוב אם אתה צריך לקיים יחסי מין עם אביר כזה, שאינו מכבד את הגבולות האישיים שלך. להיות מאוד קשה. סקס הוא לא כמו פורנו. ולא כמו בקומדיה רומנטית. וזה לא הביטוי הגבוה ביותר של אהבה, לעתים קרובות את הביטוי הגבוה ביותר של אהבה היא להישאר קרוב, כאשר זה כואב ו נורא, לתמוך כאשר הוא קשה, ולא לירוק זה לזה מול איברי המין וחלקים אחרים של הגוף. סקס הוא רק בילוי נעים יחד, פחות מזה. ואין עוד דבר קרוב יותר מצחוק ומהנה במיטה.

סקס הוא נהדר. לטפל בו קל יותר וכיף יותר, לא מפחד לקרוא על מה שאתה אוהב בשבילך, להיות קשוב לאדם שלך, וזה יהפוך עוד יותר נעים. הון עתק!

ויקטוריה פומין

אבל גם גברים, לפעמים נעים להרגיש את הרצוי, להרגיש את זה, עם מי רוצה הגברת סקס. קח לו תענוג כזה. ועל עצמי, גם בגלל הרצון שלך מכל הנשמה!טעות ממושכת מאז המין הוא ארוגים היטב עם הדרך של הגוף.

מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

נראה שאתה לא מנסה, זה לא יוכל למנוע את כל השגיאות במיטה. במקרה זה, אם השותף מאופיין ברמה מועילה של המטפלת ולא קורא אם אתה עושה משהו לא בסדר. לכן, כל כך ביסודו לסמוך זה על זה ולהיות מסוגל לדון בכנות כל מה שקורה בינך, כולל במיטה. ציין את השאלות המאהב, להבהיר אם הוא מתמודד עם אותו תרגול מיני, לספר על הרגשות שלך. אל תפחד להיראות כמו וולגרי. היכולת לבנות דיאלוג בונה - השיטה הטובה ביותר להימנע מכל טעויות ממושכות במיטה.

Просмотров: 101 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar