אולי נשמע מוזיקת ריקודים ונראה מישהו מופשט לפני שהמופע מתחיל. רוב הבנות שאנו רואים על הבמה לובשות בגדים סקסיים שמראים יותר עור ככל שהריקוד מגיע לשיאו - מטאפורה מושלמת לאובייקטיביות עצמית.

היא לא רק מפרקת את התשוקה שלי, אלא גם מורידה את בגדיה ממש לפני - חושפת את הכל מול קהל ששופך את המחסור של ציצי.

הערכה כרונולוגית של תוכן:

סעיף זה דן ברעיון שהפשטה עוסקת בסקס - התפלגות לתשוקות מיניות, והתעלות של עצמך על פני כולם כי לאדם יש את היופי הזה שלעולם לא יהיה לאחרים (כי לא ניתן להשיג אותו בקלות). נושא זה ממשיך עם תיעוב עצמי, בושה ואימה כאשר אישה שואלת את עצמה "מה אתה עושה?" הקריאה הכרונולוגית לוקחת אותנו דרך נרטיב משתולל מתמשך שבו התבוננות פנימית רווחת ורגשות אישיים משחקים בכתיבה. לגבי נושא:

יש אנשים שמאמינים באמנות החשפנות כי הם מאמינים שסוג זה של ריקוד הוא ... Читать дальше »

Просмотров: 85 | Добавил: guypater6t | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

ריקוד מרגרה כל כך לא מוערך במהותו האמיתית, מטאטאים בנוחות מתחת לשטיח על ידי העולם המערבי, עד שתפס בכבדות את הרצון המרושע לבנות מחדש גרסה שקרית שלו כבידור לבידור.

ריקוד מרגרה הוא אחת מצורות הבידור הבודדות עבור נשים על ידי נשים, לפני ואחרי נישואים.

לריקוד מרגרה יש רלוונטיות מזרחית עתיקה וחזקה להקרבה וטיהור, עם קשרים לא ברורים בין משפחות מלוכה. מסגרת חברתית זו מקיימת את ריקוד המרגרה כמורשת פטריארכלית עמוקה, פאודליסטית ועמידה בפני השפעות חיצוניות. ריקודי מרגרה נוגעים אך ורק לדת האיסלאם מכיוון שהם דומים לתפילות שנבנו בקפידה שבהן רק נשים מעורבות בביצוען (חלקית).

אין משך זמן או אופן תנועה מוגדרים מראש בין ריקודים אחרים עם הזמנה כה ברורה לחשיבה חופשית כמו ריקודי מרגרינה מוצגים כמו מחזות תיאטרון. בכל פעם שאישה רוצה שהיא מרגישה שחייה בסכנה או דאגה היא מבצעת את הריקוד הדתי הזה בספיישל

... Читать дальше »

Просмотров: 83 | Добавил: guypater6t | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)